tirsdag den 21. august 2012

#004 - Farver på væggene

Inden vi blev forældre for anden gang hev vi tapet af væggene på de to børneværelser - og når jeg siger vi, så mener jeg min søde A og hans forældre, da de gjorde ALT arbejdet, fordi tykke gravide mig og mit åbenbart skrøbelige bækken jo ikke kunne være behjælpelig med fysisk arbejde. Jeg holdte mig i baggrunden - i hvert fald fysisk - og var "bare" den irriterende kæreste og svigerdatter, der kom med kommentarer som: "Hmmm..... Nej, det skal altså nok have en omgang maling mere, for at det dækker ordentligt" og "Der er slebet ud på karmene, så de er altså også nødt til at blive malet...". Mine søde søde svigerforældre holdt pænt masken, men jeg ved, at jeg i den periode ikke stod ret højt på søde A's hitliste. Jeg er her nødt til at tilføje, at jeg hader at stå på sidelinien, så skønt mange sikkert vil tro, at det var at udnytte situationen til det fulde fra min side, så ville jeg absolut have foretrukket, at kunne gøre det meste selv. Og nu, da vi er på den anden side af det, så ved jeg, at A også sætter pris på, at det er gjort - eller det siger han i hvert fald... ;-)

Det sure arbejde (udført at andre...) har betydet, at der nu er hvide vægge på værelserne, og det gav jo anledning til indkøb - det sjove arbejde - og her skal jeg sørme nok råde bod på mit fravær i det ovenfor nævnte og melde mig på banen. Det har resulteret i indkøb af flere plakater fra to af børne-butikkerne i Århus, samt papirskugler i fine farver.






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget