fredag den 28. september 2012

#015 - Dem med hak

Der er bare nogle mennesker, som man falder rigtig godt i hak med, også selvom der kan gå lang tid imellem at man ses. Det er mennesker, der respekterer ens valg uden, at de nødvendigvis ville have lavet de samme, mennesker der godt kan stille kritiske spørgsmål, uden at det nødvendigvis er en kritik, mennesker der går lige til sagens kerne, og ikke bare rundt om den, mennesker der godt kan grine af en, så man selv kan høre, at det man siger er dumt, mennesker der stiller både de nemme og svære spørgsmål, mennesker der er personlige med det samme de åbner munden, mennesker der bekymrer sig om en, mennesker der åbner sig rigtig op, mennesker der...
Sådan en har jeg været sammen med i dag - min gamle efterskoleveninde. Det er så skønt, at selvom der nogle gange går rigtig lang tid imellem at vi ses, så falder vi i hak med det samme.
Jeg er heldig at have mange mennesker med hak i min omgangskreds - jeg elsker mennesker med hak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget