fredag den 27. januar 2017

#166 - Total nostalgi

Jeg har brugt de sidste par aftner i denne uge på at lave fotobøger. Det har været på min to-do-liste i et par år ret lang tid, men er blevet udskudt med diverse dårlige undskyldninger. Det er ikke, fordi jeg ikke nyder at arbejde med billederne, men mere fordi jeg ved, at det tager tosset meget tid at lave en endelig udvælgelse, få dem sat op osv. Jeg har netop set min serie på netflix færdig og læst den sidste side i bogen på natbordet, så nu var det nu...
Og når jeg så kommer i gang, så er det altså ret skønt at sidde og gennemse de gamle billeder. Jeg er total bagud, så jeg gav mig i kast med et 2014-album. Det er virkelig en kliché, men i den proces bliver man bare mindet om, hvor meget ens unger er vokset og hvor meget der er sket på et par år. Og man bliver mindet om skønne oplevelser med venner, familie og kollegaer. I går aftes blev jeg færdig med 2014, så nu venter 2015 og 2016 - for ikke at tale om 2012 og 2013, som som dog ligger på en ekstern harddisk i Danmark og derfor lige må vente lidt endnu...








Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget