onsdag den 3. oktober 2012

#017 - Vej-arbejde

Jeg vej-arbejder lidt på et af værelserne. Jeg har aldrig været fan af de der vej-by-tæpper, skønt jeg jo godt kan se, at det er meget sjovere at køre rundt, hvis der er noget at køre på. Jeg har derfor ledt med lys og lygte efter vej-tape, men uden held (hvis nogen kender et sted det fås, så sig endelig til...). Alternativet blev i mere primitiv form, men det giver ret god mulighed for at bygge lego-huse, kombinere med togbane, lave indhegninger til duplo-dyrene, tilføje veje osv. Så jeg tænker, at man kan bygge sin egen lille landsby. Merle var ret begejstret i morges, så mon ikke vi skal fortsætte legen der i eftermiddag...?




2 kommentarer:

  1. Min kollega köbte lige det her i frokostpausen, men synes nu mäske dit er mindst lige sä fint. http://donkey-products.com/shop/de/kids/my-first-autobahn-klebeband

    SvarSlet
    Svar
    1. Jubii.... Det er jo lige præcis den tape, som jeg havde set et billede af engang. Men jeg kan godt se, at den kun er 50 mm bred, så indtil hun (...og han) er klar til mindre biler, så må jeg nok holde ved egen (bredde) udgave.
      Men tusind tak for linket Vita, det ender nok på sigt med at det er det, der kommer på gulvet :-)

      Slet

Tak for besøget