lørdag den 13. juli 2013

#068 - Mere til væggene

Skibe har ikke min store interesse, men da jeg fandt ud af, at der i forbindelse med Tall Ship var boder på havnen, så kom der alligevel en lille stjerne i min bog... Der var super mange fine ting - smykker, tekstiler og en hel del til væggene. Jeg var afsted med en god veninde, og efter en lækkert frokost fortsatte vi ned i Lyrum rammer og Tank, som havde sidste åbningsdag i den form, som butikken har i dag. Med mig hjem kom disse to tryk og rammer.



6 kommentarer:

  1. Super, super fine illustrationer!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, jeg er også rigtig glad for dem :-)
      /tina

      Slet
  2. Fine print - jeg nåede desværre ikke forbi tank inden de lukkede ned for et år :S

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Jeg var også glad for at det lod sig gøre på sidste åbningsdag. Jeg har faktisk ikke nået ned forbi siden, så hvad lokalet indeholder det næste år er uvist for mig...
      /tina

      Slet
  3. Hvor er de bare fine! (: Altid dejligt forfriskende med ny vægpynt!

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er skønt at få nyt at kigge på. Og tak Anne :-)
      /tina

      Slet

Tak for besøget