lørdag den 6. september 2014

#112 - Food Festival

Food Festival løber af stablen i denne weekend på Tangkrogen i Århus - anbefalelsesværdigt?
Bestemt! Både med og uden børn kan man sagtens få en dag til at gå. 
Der er smagsprøver med masser af skønne sager, boder med dygtige kokke og lækre anretninger, underholdning for ungerne med dyr og halm, wokshops og workshops (jo jo, der er skarpe hoveder, der har leget med ordspillet...), gode tilbud på specialiteter og masser af bord-bænkesæt, hvor man kan nyde både maden, selskabet og det fantastisk vejr. 

Merle var specielt vild med Karolines Køkkens softice-stand med drys der varierede fra rugbrød til græshopper, bogfoldningen og tegnestedet, der belønnede med yoghurt. Note: Man bør huske at understrege, at bogfoldning KUN er tilladt ved bibliotekets stand, inden man efterfølgende lader barnet være uden opsyn i 10 min i et værelse med bøger!!! 
Nor var vild med gederne og fiskedellerne, som blev leveret i en lille båd med hjemmerørt remolade. Det bliver bare ikke meget sejere end deller i en båd!

Hvis jeg ser bort fra, at jeg var taget afsted med kamera uden batteri (den absolut dummeste fejl, som jeg desværre laver relativt ofte...) og billederne derfor er taget med mobilen, så var dagen helt i top! 
Derfor - har I ingen planer i morgen, så tag til Food Festival. 









6 kommentarer:

  1. Åh, hvor er det andet billede dog fantastisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Rikke - ja, nogle gange lykkedes det lige at fange den helt rigtige situation :-)
      /tina

      Slet
  2. Jubii dejlige billeder Tina - og jeg kan se der var masser af solskin. Jeg ved nu ikke hvor lækkert græshopper og softice lyder, :D men til foodfestival skal man prøve det hele :) Jeg vil også have Hector med til næste år - vildt skønne billeder! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Du må bestemt have lille Hector med næste år Mille, det er et super fedt sted med børn! Vi er i hvert fald helt sikkert at finde derinde igen til næste år til prøvelse af nye ting og hygge. Det er et super fedt arrangement!
      /tina

      Slet
  3. Bogfoldning! Den var ny, sikke en fin idé! (Omend det kræver nogle bøger, man ikke er alt for knyttet til :'D)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det havde jeg heller ikke set før - og jeg havde da slet ikke forestillet mig, at biblioteket ville stille bøger til rådighed. Men sjovt var det :-)
      /tina

      Slet

Tak for besøget