mandag den 13. februar 2017

#169 - Danmark tur-retur

En skøn forlænget weekend i Danmark er slut, og jeg er vendt retur til Færøerne. Det har været super dejlige dage, som primært koncentrerede sig om min søster og svogers dobbelte 30-års-fødselsdag og hygge med familien. Jeg var alene afsted og helt ærligt - det var da faktisk ret så lækkert kun at skulle tænke på sig selv i fire dage. Indrømmet - jeg glædede mig til at komme hjem og kramme A og ungerne igen, men for fire dag var det fedt!

Turen hjem var SÅ fantastisk smuk, og selvom billederne gennem den lille flyrude ikke er de bedste, så får I dem lige. Indtil en halv time før ankomst var der fuldstændig klart og jeg fangede lige et billede af Nordjylland. Selv med skyer var der sol og fint - se lige skyggen af flyet på skyerne.



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget