fredag den 14. marts 2014

#084 Fastelavn - lidt forsinket





Det er ingen hemmelighed, at jeg gjorde alt hvad jeg kunne, for at overbevise M om, at hun ikke skulle være prinsesse til fastelavn. Ikke et ondt ord om prinsesse/fe-udklædningerne, men det er hun bare klædt ud som mange af årets øvrige dage. Vi kiggede derfor på rigtig mange billeder, og efter at have set foto af en virkelig påfugl, så var hun helt med på den ide. Selve kostumet er der hentet inspiration til hos kaffe og T blandet med råd fra dygtig sy-veninde, som lige lærte mig nogle tyl-tricks.
M var den gladeste fastelavns-påfugl, og hun har flittigt brugt både kjole og pandebånd siden - det er jo det, der gør det hele værd!

Og jo, jeg har to børn. Til N havde jeg syet et snemandkostume, men den viljestærke lille fyr smed sig på gulvet, sparkede og skreg var ikke helt med på ideen, så han kom afsted i normalt outfit...

Og ja, de havde fået lov at leget med ansigtsmaling i børnehaven den dag - derfor er hun en prinsesse-påfugl på billedet, hvis nogen skulle være i tvivl :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak for besøget